Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Social media marketing communication in Czech republic and Georgia
Shurgaia, Zurabi
Shurgaia, Z. Marketingová komunikace v sociálních médiích v České republice a Gruzii. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2019. Tématem diplomové práce je „Marketingová komunikace v sociálních médiích v České republice a Gruzii“. Hlavním cílem je srovnání marketingové komunikace skrz sociální media mezi Českou republikou a Gruzií. Posléze identifikovat nejefektivnější způsob propagace použitím marketingu v sociálních médiích u těchto dvou zemí, vytvořit krátkodobou předpověď, pokud způsoby propagace budou mít tendenci se v blízké budoucnosti měnit. V závislosti na konečných výsledcích získaných z našeho výzkumu obdržíme jasnější představu o tom, jak funguje marketing sociálních medií ve zvolených zemích, zda hraje důležitou roli v ekonomikách zemí, jak rychle se tento marketingový sektor rozvíjí a jak vypadá v současnosti. V mém případě je to zaměření na zemi zvanou Gruzie, protože byla jednou z nejdůležitějších a nejrozvinutějších oblastí všech zemí bývalých SSSR ve sféře kultury, ekonomiky, vzdělávání a věří se, že má stále vysoký potenciál k dalšímu rozvoji, zvláště na poli moderních sociálních médií, která se nedávno stala nedílnou součástí každodenního života.
Použití sociálních média pro propagaci vzdělávacích služeb
Kolomatskyi, Artem ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Havlík, Jan (oponent)
Cílem diplomové prácí je analyzovat vliv propagací v socílanich media pro vzdělávací služby. Táto práce pokrývá všichní pojmy a přehledy z literatury příslušné teto temate. Teoretické údáje býlí vyplily z příkladů realizací nástrojů který mohli bych pomoct podpořit státky a služby na lokálním trhu. Praktická část prácí postávena na výzkumu podniků ktery provádí vzdělovací služby v Ukraině a jak investovani v vývoj socialnich media ukázuje zvýšení obratu prodeje. Myslím, že moje práce bude užitečná v porozumění všech klíčových oblastech v marketingu sociálnich média. Cílem tohoto učení je nabídnout cenné vhledy ve vývoji procesů který byl bych užitečný Meat Studies v přitahování nových klientů v vzdělávací služby firmy.
Social Networking and the Potential Challenges for Marketing
Zupanoska, Biljana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
V dnešní době čelí marketéři a média změněnému prostředí ovlivněnému érou internetu. Vznik mnoha nových technologických aplikací společně s globální změnou zákaznického chování ovlivňují komunikaci mezi marketéry a zákazníky. Role zákazníků a marketérů se také mění. Zákazníci se stávají tvůrci mediálního obsahu, pronátory a distributory díky využívání sociálních sítí. Cílem této diplomové práce je analyzovat tento trend, odhadnout jeho životnost a poskytnout užitečnou inspiraci pro všechny zúčastněné strany. Hlavními hodnocenými problémy jsou: struktura systému marketingu sociálních sítí, vliv sociálních sítí na podnikatelské prostředí, vztah mezi sociálními médii a konvenčními médii a právní a etické problémy využití sociálních médií. Sociální sítě jsou novým fenoménem, který je v současnosti využíván mnoha společnostmi v jejich marketingové komunikaci. Tento fenomén je však také výzvou pro podniky, jak v pozitivním, tak v negativním smyslu. Aby mohli využít tento pozitivní trend, musí se marketéři naučit nová pravidla a vylepšit své strategie pro marketing sociálních sítí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.